Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine in podatki o ponudniku
Splošni pogoji spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom).
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in potrošnikom/kupcem.
Svetujemo vam, da pred oddajo spletnega naročila pazljivo preberete spodaj navedene pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Podjetje Status Metlika d.o.o. si kadarkoli pridržuje pravice do spremembe pogojev na spletni strani https://ardeo.si. Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba spletne trgovine https://ardeo.si spreminja in ažurira hitro in pogosto. Kljub izjemnemu trudu pri zagotavljanju najbolj ažurnih in točnih podatkov na spletni trgovini https://ardeo.si ni izključena možnost napačnega podatka o ceni ali dobavljivosti. V teh redkih primerih ali v primerih, ko se cena oz. status dobavljivosti spremeni med samo obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa oziroma mu ponudil najboljšo možnost rešitve situacije.
Z oddajo naročila v spletni trgovini https://ardeo.si se kupec strinja s splošnimi pogoji poslovanja.
Naš delovni čas je od ponedeljka do petka med 7. in 15. uro. Naročila oddana do 12 ure bodo praviloma obdelana še isti dan, kasnejša pa naslednji delovni dan.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka);
- kontaktne naslove (e-pošta, telefon);
- bistvene značilnosti blaga (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka;
- dostopnost izdelkov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, je dostopen v razumljivem roku);
- pogoje dostave izdelka, ki vključujejo način, kraj in rok dostave ter pogoje izvršitve storitve (servis izdelkov);
- vse cene, ki so jasno in nedvoumno določene in je iz zapisa razvidno, ali že vsebujejo davke, stroške prevoza in druge dajatve ter rok veljavnosti tega podatka;
- način plačila in dostave ali izpolnitve ter rok veljavnosti tega podatka;
- časovno veljavnost ponudbe (akcija, posebna ponudba ipd.);
- rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot). V primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen;
- pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Varnost nakupa
Spletna stran https://ardeo.si je spletna trgovina, s katero upravlja podjetje Status Metlika d.o.o., Ulica Belokranjskega odreda 19, 8330 Metlika, DDV ID št: SI14048507, Matična številka: 5900557, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju prodajalec). Za informacije v zvezi z vašim naročilom in dostavo nas lahko pokličete na našo telefonsko številko: 080 18 38 ali pošljete e-pošto na naslov: info@status.si. Uporabnika zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku oddaje spletnega naročila.
Prodajna pogodba med ponudnikom in potrošnikom je sklenjena v trenutku, ko je potrošnik obveščen, da je naročilo zaključeno. To pomeni, da je bilo naročilo obdelano in potrjeno.
Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z objavljenimi možnimi oblikami plačila.
Izstavljen račun vsebuje naslednje podatke:
- Vrsta blaga oz. storitev
- Količina
- Cena brez ddv
- ddv
- Cena z ddv
- Popust (če je obračunan)
- Skupaj s popustom
- Skupaj za plačilo
- Dostava (DPD ali Pošta Slovenije – 2,90 eur ( cena z DDV))
Račun v tiskani obliki bo priložen v pošiljki z naročenimi izdelki. Zaradi različnega zaokroževanja decimalk v programu spletne trgovine Woo Commerce in v programu blagajne, se na računu lahko pojavijo minimalna odstopanja pri prikazu popusta.
Možnosti dostave blaga
DPD Slovenija
- paketi z odkupnino (možnost plačila po povzetju);
- brez odkupnine (možnost plačila s plačilno kartico, po predračunu in prek PayPal-a)
Pošta Slovenije
- paketi z odkupnino (možnost plačila po povzetju);
- brez odkupnine (možnost plačila s plačilno kartico, po predračunu in prek PayPal-a)
Prodajna pogodba oz. naročilo za nakup je shranjeno pri prodajalcu in ga lahko potrošnik po pisnem zahtevku dobi kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Prodajalec ima pred dostavo blaga pravico kontaktirati kupca prek telefona ali e-pošte z namenom preverjanja posredovanih kontaktnih podatkov. V primeru, da na podlagi posredovanih podatkov ne more stopiti v stik s kupcem, lahko prodajalec smatra podano naročilo za nakup kot nično.
Reklamacija
Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Pri uveljavljanju stvarne napake mora potrošnik prodajalca obvestiti osebno, o čemer mu mora prodajalec izdati potrdilo, ali pa izdelek poslati v prodajalno, kjer je bil kupljen. Priložiti mora izdelek, za katerega je bila ugotovljena stvarna napaka skupaj z zunanjo embalažo in kopijo računa na naslov podjetja Status.
Opozarjamo, da se potrošnik z naročilom v naši spletni trgovini strinja s pogoji poslovanja, kar med drugim tudi pomeni, da se bo ob prejemu naročenih izdelkov seznanil z natančnimi navodili pravilne uporabe izdelkov in jih upošteval.ačila na transakcijski račun podjetja, zato se dostava zamakne za vsaj en (1) delovni dan.
Stvarna napaka
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) določa, da mora prodajalec potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo. Prodajalec odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna (37. člen ZVPot):
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
37.a člen
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
37.c člen
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
38. člen
Potrošnik ima pravico, če je bila storitev opravljena nepravilno, od izvajalca storitve zahtevati, da:
– odpravi pomanjkljivosti pri opravljeni storitvi ali
– vrne del plačanega zneska v sorazmerju s pomanjkljivostjo pri opravljeni storitvi ali
– ponovno opravi storitev ali
– vrne plačani znesek.
39. člen
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Ardeo. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu Statusove spletne trgovine ali drugih medijih. Koda je vedno časovno omejena in jo je treba izkoristiti v določenem roku, sicer je neveljavna. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, ali naročilo z uporabljeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
Kode za popust se ne seštevajo in ne veljajo za izdelke v akciji, razen v kolikor je navedeno drugače.
Uporaba kode za popust
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Nadaljuj na blagajno. Vnesite osebne podatke in naslov za dostavo ter izberite način dostave in plačila.
V istem koraku kliknite na polje Koda kupona in vnesite kodo za popust. Vnos potrdite s klikom na gumb Unovči kupon. V primeru, da želite istočasno izkoristiti več kod za popust, postopek enostavno ponovite.
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kod za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je lahko tudi enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, popust na izdelek ipd.) znotraj istega naročila načeloma ni mogoča.
Brezplačno darilo
Pri izvajanju promocijske ugodnosti »brezplačno darilo« so do darila upravičeni vsi, ki izpolnjujejo navedene pogoje – pogoji so navedeni v promocijskih materialih, ki oglašujejo brezplačno darilo. Menjava daril za gotovino ali drugi izdelek ni možna.
Preklic naročila
Oddano naročilo lahko uporabnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o odpremi blaga. Preklic naročila je možno izvesti le na trgovina@status.si. Ob preklicu mora uporabnik obvezno navesti naslednje podatke:
- številka naročila,
- ime in priimek kupca,
- naslov kupca.
V primeru nedobavljenosti izdelkov iz naročila, si ponudnik pridržuje pravico do preklica naročila, če se stranka ne odzove na ponudnikovo sporočilo. Ponudnik bo pred tem stranko obvestil telefonsko (prek tel. številke, ki je navedena v naročilu) in/ali prek e-maila. V primeru, da se stranka ne odzove v roku desetih (10) delovnih dni, lahko ponudnik sam prekliče oddano naročilo. Strankam, ki so naročilo predhodno plačale prek bančnega nakazila, PayPala ali kreditne kartice, se denar vrne v roku petih (5) delovnih dni od preklica naročila na dogovorjeni transakcijski račun.
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
Od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki dostavni službi ponudnik ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja (embalaža ima vidne poškodbe). V vseh teh navedenih primerih mora uporabnik sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali DPD dostavni službi. Za podrobnosti o postopku reklamacije se obrnite na izbrano dostavno službo in njihove pogoje poslovanja. Prosimo, da nas o težavah obvestite na kontaktni e-mail trgovina@status.si ali po telefonu na 080 18 38.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona (»Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije podjetje ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek). V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen, če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopa od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.člena (»Pogodba sklenjena na daljavo, po tem zakonu je pogodba, sklenjena med podjetjem in potrošnikom na podlagi organizirane prodaje na daljavo ali sistema opravljanja storitev brez istočasne fizične prisotnosti pogodbenih strank, ki ga vodi podjetje, ki za namen sklenitve uporablja izključno enega ali več sredstev za komuniciranje na daljavo vse do takrat in vključno s trenutkom, ko je pogodba sklenjena.«; Prodajna pogodba med ponudnikom in potrošnikom je sklenjena v trenutku, ko je potrošnik obveščen o zaključku naročila, kar hkrati pomeni, da je bilo naročilo potrjeno in obdelano.) tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena. Po določbi b 43.d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži podjetju na obrazcu ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.
V primeru stvarne napake enega od artiklov, ki tvorijo set, lahko potrošnik le tega pošlje nazaj in v zamenjavo dobi nov, enak artikel, ne more pa zahtevati vračila kupnine.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo! Kar pomeni, da je strošek vračila na strani potrošnika/kupca, če odstopi od pogodbe, ko je naročilo že prejel.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva,
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo,
- pri pogodbah o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat;
Stroški pošiljanja blaga zaradi odstopa od pogodbe so na strani potrošnika.
Garancija
Na svečo Ardeo nudimo 2 leti garancije. Garancijsko obdobje 2 let začne teči z datumom izročitve izdelka kupcu in velja samo za izdelke, ki so bili uporabljeni v skladu z navodili za uporabo. Pogoj za uveljavljanje garancije je račun z datumom nakupa in razvidnim izdelkom, za katerega uveljavljate garancijo. Opisani garancijski pogoji veljajo samo na območju Republike Slovenije v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.
2-letna garancija pokriva vse stroške, povezane s popravilom ali zamenjavo okvarjenih delov izdelka z dokazano napako, vključno s stroški pošiljanja izdelka. Zavezujemo se, da bomo okvare in pomanjkljivosti odpravili najkasneje v 30 dneh od prejema izdelka v servisni center.
Če izdelka v omenjenem roku ne bomo uspeli popraviti ali zamenjati z novim, imate pravico zahtevati vračilo celotne kupnine ali sorazmerno znižanje kupnine. V kolikor za vrnjeni izdelek v garancijskem roku ne bo več možno dobiti nadomestnih delov ali nadomestnega izdelka, ga bomo zamenjali z izdelkom s podobno funkcijo ali vam podarili vrednostni bon za nakup v naši prodajalni v vrednosti vrnjenega izdelka.
Prosimo, da nas pred vračilom izdelka o tem obvestite na trgovina@status.si, saj ne prevzemamo odgovornosti za izdelke, vrnjene brez predhodnega dogovora in odobritve. Prav tako ne odgovarjamo za izdelke, izgubljene med transportom, zato vas v izogib morebitnim težavam naprošamo, da poskrbite, da so vsi vrnjeni izdelki primerno zapakirani in poslani s sledljivostjo prek Pošte Slovenije.
IZJEME
Garancija ne pokriva poškodb, nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnosti, neupoštevanja navodil in nepooblaščenega poseganja v izdelek. Garancija prav tako ne pokriva običajne obrabe (praske, zbledelo steklo) in vzdrževanja (čiščenje, oljenje).
Elektronski plamen Ardeo in Status eko iniciativa
S Status eko iniciativo se zavezujemo, da bomo poskrbeli za pravilno recikliranje sestavnih delov izdelka Ardeo elektronski plamen.
VRAČILO DOTRAJANE SVEČE
Svečo lahko na sedež podjetja vrnete osebno ali po pošti. Ob osebnem vračilu vam takoj priznamo 25 % popust za nakup nove Ardeo sveče. Za vračila po pošti pa, prosimo, upoštevajte spodnja pravila.
Obrabljeno svečo zapakirajte v primerno embalažo (najboljša izbira je škatla, v kateri ste jo kupili) in na lastne stroške pošljite na Status d. o. o. Metlika, Ulica Belokranjskega odreda 19, 8330 Metlika. Za pošiljanje lahko izberete Pošto Slovenije ali dostavno službo DPD. Pošljete kot navadno pošiljko. Pazljivejše ravnanje ni potrebno. V paket dodajte še obrazec za naročilo nove sveče, na katero vam bomo priznali 25 % popusta. Pridržujemo si pravico do zavrnitve paketa, če bo poslan na PPN (poštnino plača prejemnik) ali z odkupnino.
POPUST ZA NOVO SVEČO
25 % popust velja na redno ceno izdelka Ardeo elektronski plamen. Popust se obračuna od končnega izbranega izdelka (vključno z morebitno personalizacijo). Popust se ne sešteva z ostalimi popusti in ugodnostmi. V primeru več promocijskih aktivnosti se upošteva tista, ki je najugodnejša za kupca. Popust se ne prenaša na druge izdelke. Izplačilo popusta v gotovini ni možno. Popust za nakup nove sveče velja na toliko sveč, kolikor ste jih vrnili.
Pravila nagradnih iger
Opredelitev pojmov: Organizator nagradne igre je prodajalec Status d. o. o. Metlika, Ulica Belokranjskega odreda 19, 8330 Metlika. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah. Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov): Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre in njihovi ožji družinski člani ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
Pravila sodelovanja v nagradni igri: Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre, razen, če ni navedeno drugače.
Elektronsko nagradno žrebanje: V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen, pritožba ni mogoča. Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen prek elektronske pošte.
Obveznosti izžrebanca: Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel. Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov, telefonsko in davčno številko, vse najkasneje v dveh (2) dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade. Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine. Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
Varstvo osebnih podatkov: Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojega imena in priimka v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Varnost nakupa
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja SSL certifikat, ki ga je izdala za to pooblaščena organizacija. Avtorizacije kreditnih kartic se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ponudnika.
Odgovornosti kupca
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti prodajalca v petnajstih (15) dneh od prejema. Kasnejših reklamacij ne upoštevamo. Vaša kreditna kartica bo ob potrditvi vašega naročila direktno obremenjena. Znesek, ki bo bremenil vašo kartico, se lahko razlikuje od zneska navedenega na naši strani, saj je odvisen od doplačil ali pristojbin izdajatelja vaše kartice (in/ali ponudnika kartice) uveljavljenih med postopkom transakcije.
Ne nosimo odgovornosti za pristojbine povezane s spreminjajočimi se menjalnimi tečaji in doplačil, določenih s strani vaše banke, kot tudi za vse ostale dodatne pristojbine za transakcije v tuji valuti, ki vam jih zaračuna izdajatelj vaše kartice, v primeru da EUR ni valuta, v kateri vam izdajatelj vaše kreditne kartice izdaja račune.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje Status d.o.o. Metlika se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1. Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Izjava o zasebnosti. Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
Komunikacija in ocene
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik prek sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska in SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne, prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.
Ponudnik lahko za namene oglaševanja brez predhodnega obvestila uporabi ocene izdelkov in storitev, ki jih uporabniki objavijo na strani www.ardeo.si.
Avtorske pravice
Spletna trgovina Status je v lasti podjetja Status d.o.o. Metlika, vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb, zato je vsakršno posredovanje informacij s spletnih strani dovoljeno samo s pisno odobritvijo lastnika. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.
Pritožbe in spori
Status d.o.o. Metlika se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. V primeru kakršnihkoli težav se kupec lahko obrne na ponudnika storitve prek telefonske številke 080 18 38 ali prek elektronske pošte na info@status.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupne narave. Ponudnik se zaveda, da je reševanje potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Ponudnik si prizadeva za reševanje sporov izvensodno oziroma da se spori rešijo sporazumno.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Status d.o.o. Metlika ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Status d.o.o. Metlika, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Pomoč in dodatna vprašanja
Za vsa vaša vprašanja smo vam na voljo prek e-maila info@status.si ali prek telefona 080 18 38 v delovnem času Statusove trgovine v Metliki.